zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Tror inte kroppen gillar kyla.

Publicerad 2012-12-03 16:41:03 i Allmänt,

Idag är inte benen på min sida. De är som spagetti, även vänsterbenen gör lite som det vill och det är inte vanligt.
 
Har iaf jobbat och tränat.
 
Bad sjukg knäcka min bröst rygg lite grann eftersom jag har domnat så i händerna, jösses vad det knakade. Sååå mycket kände jag inte av den men nu är det gjort och jag hoppas att den inte låser sig på ett tag.
 
Jag har ändå förmånen att kunna få hjälp med en gång när det dyker upp något.
 
En sak till.....
 
Patientombudsmannen ringde mig idag och hade lite frågor efter att ha pratat med juristen ang neurologmottagningen.
Jag vet vad hon sa till mig och de verkar ha samma åsikt men inget är klart utan juristen ville kontrollera vissa saker först.
 
Ska bli så spännande att höra vad denna h*h kommer fram till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela