zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Pyntat.

Publicerad 2012-12-02 20:57:21 i Allmänt,

I går var jag ensam hemma. Visste det i veckan att jag skulle vara ensam så jag hade planerat att få göra fint till advent.
 
Jag grejjade en stund, satt i soffan en stund och så varvade jag mest hela dagen.
När klockan var sen eftermiddag så hade jag inte ens varit utanför dörren och det är väldigt ovanligt för mig.
 
 
Jag har kommit på att det är kul att köpa grejer på loppis en grupp på facebok.
 
Köpte ett par lyktor som i mina ögon var billiga och som visade sig att de var helt nya och då blev jag väldigt nöjd att jag köpt dem billigt.
 
Nu hänger de så fint i fönstret så fin:)
 
Summan av helgen är att jag är supernöjd även om denna dagen har gjort mig påmind om när jag hade ont i nacken, tvärr är det baksidan av att jag vill grejja lite granna i bland. Kyla gillar inte min kropp heller.
 
Nu är vi på väg in i en vanlig vecka men jobb och träning och nästa helg är det Sanna Nelsen i vår kyrka och julkonsert = jättemysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela