zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nacken.

Publicerad 2012-12-10 20:38:16 i Allmänt,

Min nacke tycker inte om att det blivit kallt ute.
 
Har ont dag som natt med lite bättre stunder emellan.
 
Har en enorm tur att jag har en bra sjukgymanst som fångar problemet med en gång och som ger mig tips på vägen.
 
Någon som man prata med om hur jag kan förändra, göra på annat sätt och vad det beror på.
 
Ingen som står där med pekpinnen och bara talar om hur jag ska göra oavsett om det fungerar eller inte.
 
Annars så lever livet som vanligt, jobbar , äter sover och lite annat.
 
Har handlat klart julklapparna och julgodis är det ingen som ska äta här/tål inte så det slipper vi också.
 
Myser med andra ord.
 
Måste säga, igår var jag och lyssnade på Sanna Nilsen i kyrkan och det var helt magiskt.......vilken röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela