zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Äta efter blodgruppen.

Publicerad 2012-12-31 12:12:37 i Allmänt,

 
Jag är blodgrupp A och märkte med en gång sedan jag blev hel vegetarian att jag mådde mycket bättre.
Upptäkte för ngt år sedan att jag åt enligt min blodgrupp utan att veta om det.
 
Nu har jag haft en höst där jag tycker att jag har fuskat lite med macka till frukost på jobbet och liiiiite liiiiite ost på mackan. Krasch i magen blev det så nu är det stopp igen och en kost som passar min kropp. Inte mycket för att jag ska gå ner massor i vikt utanför att jag ska må bra och att magen ska fungera.
 
Finns vissa saker på listan som jag enligt den här ska undvika såsom tomater och vitkål men det får gå ändå......man kan inte vara perfekt eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela