zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Äntligen fredag!!

Publicerad 2012-12-14 21:55:58 i Allmänt,

Jösses vilken vecka det har varit, väldigt rolig och intressant men ack så krävande.
 
Inte blir det bättre att min nacke protesterar och igår så valde axeln att börja göra ont igen, bara sådär när jag stod i hissen.
 
Jaja jag hoppas det ger sig iaf.
 
Nu är det en hemma helg mestadels iaf, vill vara hemma och grejja lite/mycket :) Vila och bara göra det jag känner för.
 
Nästa vecka är det bara 4 dagar och sedan 6 dagar ledigt, jätteskönt.
 
Jobbar alla mellandagar, ser fram emot det för det blir en väldigt mysig känsla på jobbet när vi är väldigt få som jobbar.
 
Jag får min förtjänta ledighet i Januari, då får andra slita med mitt jobb ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela