zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Utveckingsdag.

Publicerad 2012-08-28 22:10:18 i Allmänt,

Idag har jag utvecklats i massor. Lyssnat på en fantastiskt person som heter Egon Rommedahl.
 
Jag fick iaf bekräftat att det är bra att vara nyfiken och ifrågasättande och det är jag i massor.
 
Titta sig själv i spegeln på morgonen och ställa frågan, vill jag jobba med mig i dag? Ja den kan man nog behöva ställa ibland, en del mer och andra mindre ofta.
 
Kvällen spenderades med middag med kollegor från hela kliniken så nu är jag allt bra trött tror jag.
 
Sitta så länge är inte min grej men jag hoppas jag rätar ut kroppen i natt och i morgon bitti väntar ett träningspass i rehabbassängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela