zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ut som vikarie och in som ordinarie.

Publicerad 2012-08-31 21:41:00 i Allmänt,

Sista dagen som vikare :)
 
From i morgon är jag ordinarie personal :)
 
From måndag tar jag över div arbetsuppgifter som mina huvudsakliga och så går jag upp i tid också.
 
Idag gick jag på pumpen och blev ordentligt stressad och det är inte bra, ingen dog, ingen ekonomi körd i botten och inte katastrof på ngt sätt.
Så varför bli stressad, jo för det var ngt jag inte kunde rakt upp och ner samtidigt som jag hade massa annat att göra........det ligger till måndag och då kommer en ny person som jag har lovat att ta hand om.
 
Jaja det är ingen idé att jaga upp sig allting kommer att lösa sig men det blir nog någon vecka som blir väldigt rörig.
 
Nu är det helt iaf och jag ska sova och ta hand om mig ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela