zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Tufft när magen krånglar.

Publicerad 2012-08-21 15:28:25 i Allmänt,

Efter min ryggoperation så har magen varit ett bekymmer i omgångar.

Ofta så lyckas jag äta bra balanserad kost men ibland så blir det problem.

Ett sådant problem har förföljt mig sedan i slutet på förra veckan. Vet dock inte vad jag åt som inte magen klarade av men helt klart något toaltförbjudet.

Nu är det näringdrycker och soppor som gäller igen och så får jag mata på med fast föda lite i taget.

Hoppas det dröjer lääääänge till jag råkar ut för detta igen för man blir totalt slut av att ha ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela