zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Resa.

Publicerad 2012-08-10 18:33:30 i Allmänt,

Vi har pratat om att resa i vinter.
Egypten tänkte vi för att vi "jag" vill snorkla.

Resia fann ett jättefint hotell för oss där det finns lägenheter eftersom vi måste ha det. Det fanns inga trappor i området så jag kan ta mig runt med rullstolen.

Ett problem bara , hotellet har 2 våningar med loftgång och rese bolaget säger att man inte kan garantera att jag får bo på bottenplan.

Jag kan bara önska. Jaha så var den resan åt pipsvängen för jag tänker inte chansa på att få bo på nedre plan.

Vi får se, förra ggn vi flög så "glömde" bolaget tala om att det var 8 trappsteg in på hotellet men det fanns hiss inne. Kul jag kunde inte ta mig in och ut själv en enda gång om ingen stod och bevakade när jag kom tillbaka så de kunde hjälpa mig in. Inte en sådan semester till tack!

Vi fick även sitta på rad 25 och 26 och ingen hjälp till sätet, hurra vad de läser bokningar bra när det placerar ut sina resenärer. Men jag har lärt mig något.

Kommentarer

Postat av: MyStory

Publicerad 2012-08-12 10:32:14

Det borde gå att boka lägenhet på nedre plan så ni vet i förväg. Semestern blir ju inte alls som du tänkt dig annars. Hoppas det ordnar sig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela