zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Nytt utseende.

Publicerad 2012-08-26 20:18:44 i Allmänt,

Hej hopp bloggen har fått ett nytt uteseende.
 
Jaja det ska väl gå och skriva i det nya också antar jag.
 
Vad har hänt i dag då?
 
Vaknade med en molande värk i magen, ut i sidan och bak i ryggen, kände mig uppblåste men ändå inte.
 
Det ville inte ge sig.......
 
Jag har tränat en del med min nya pilates boll och så fick jag för mig att rulletränar. Ut och röra på mig fungerar nog bäst för magen oavsett vad problemet är och ja det känns bättre i kväll.
 
Annars vet jag inte vad jag har gjort idag.....dagen är bara borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela