zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Mot det papperslösa samhället

Publicerad 2012-08-06 19:42:13 i Allmänt,

Idag har jag tagit ett steg och beställt en läsplatta.

Visst den kostar en del, kan nog köpa måååånga pocket böcker för samma summa MEN jag behöver bara förvara min läsplatta och inte en massa böcker.

Köpte hem en och testa som jag ska lämna tillbaka för den var helt enkelt för krånlig när man ska låna böcker.

Valde att köpa en enkel på adlibris behöver inget flashigt  för det kommer jag inte använda ändå.

Vi får se, kanske den åker tillbaka den också.

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-08-06 20:40:06

Berätta gärna sen hur den fungerar.

Är också väldigt intresserad...kanske köper jag en också



KRAM

Postat av: zanna

Publicerad 2012-08-06 21:35:27

Självklart kommer jag att skriva om vad jag tycker. Har en sony hemma just nu men höll på att kasta ut den då inget fanns på svenska.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela