zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Läste dagens ris i vår tidning.....

Publicerad 2012-08-05 19:59:51 i Bli inte illa behandlad!!,

Det var en handikappad person som ställt sig på handikapp parkering på vårt sjukhus.

Tillståndet låg väl synligt i rutan -men när personen kommer tillbaka så sitter det en bot på 700 kr.

Detta måste vara i samma sväng om jag fick min bot på jobbet och i mitt fall rörde det sig om en semester vikarie, men det hjälper inte!!! De har inte rätt att sätta böter på allt och inget, undra om sådana som har köpt en biljett också blir lappade som vi blir.

Jag börjar fundera på om jag skulle skriva en insändare om det hela för nu börjar jag blir riktigt irriterad över de som lappar bilar som inte ser/vill se/ sätter boten ändå.

Hur skulle ni göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela