zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Kroppen

Publicerad 2012-08-02 18:25:13 i Allmänt,

Det känns i kroppen att jag har börjat jobba igen, nacken gör sig påmind likaså benen.

Jag har varit jättepigg hela veckan tills idag, efter lite grejande hemma så stensomnade jag på soffan.

Inte vanligt men välbehövligt.

Nu är jag vaken igen och funderar på vad jag ska sysselsätta mig med mera.

Längtar till jag börjar jobba lite mer så jag inte får så mycket tid att göra ingenting på.

Och visst ja nu är det mindre än en vecka kvar tills jag får börja träna/få behandling hos min sjukgymnast igen.

Visst 6 veckor är långt tid men den har ändå gått väldigt fort. Men så märker jag hur viktigt det är med träningen särskilt när jag kom tillbaka till jobbet efter semestern och jag känner hur saker och ting smyger på mig.

Men jag älskar att jobba! :)

Kommentarer

Postat av: bella davis

Publicerad 2012-08-02 19:13:13

vart jobbar du någonstans :)? kramar

Postat av: zanna

Publicerad 2012-08-02 20:48:12

Jag jobbar som assistent/sekreterare på infektionsmottagningen på vårt sjukhus.

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-08-03 02:12:52

Vilka fina bilder du har i headern!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela