zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Kompade ut tidigt.

Publicerad 2012-08-08 16:38:50 i Allmänt,

Idag startade rehabbadet igen. Jätteskönt men jösses så jobbigt.

Tränade egentligen ingenting jämfört med i vanliga fall, crawlade lite grann men axeln gjorde så fruktansvärt ont och kondisen ska vi inte prata om.

Gångtränade lite men vinglade mest trots nackkragen.

Man kan flyta omkring och bara vara också :) Kroppen jobbar helt omedvetet, det vet jag.

Började jobbet kl 10 drygt, inte mycket att göra. Trött som attan i kroppen.

Käkade lunch och konstaterade att jag har inget att göra i em heller, kollade med chefen om jag kunde gå hem tidigare efter en koll med kollegor såklart.

Så 1,45 har jag jobbat idag och det räckte och blev över.

Det har åskar hela em sedan jag kom hem ända till nu och det är många timmar det.

Jag ska lägga mig och slappa med en bok tror jag för jag har tappat kraften totalt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela