zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Idag har jag tagit tag i saken.

Publicerad 2012-08-06 21:34:14 i Bli inte illa behandlad!!,

Jag blir så otroligt trött på att man inte ska kunna ställa bilen utan att oroa sig för böter trots att man har handikapp tillstånd.

Någon måste lära p-vakter vad som gäller. Att det är en handikappad person som blir lidande om p-vakten sätter en obefogad bot.

jag skickade en blänkare till vår tidning och bad dem rota runt lite i det hela.....utan min inblandning fast de får gärna lite info från mig såklart.

Vill inte synas i press/radio just nu, det har varit mycket av den varan under de senaste åren så nu räcker det.

Ska bli spännande att höra vad som händer :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-08-06 22:36:32

BRA beslut tycker jag!!



Hoppas på bra besked och bra rotande av tidningen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela