zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Huvudvärk...

Publicerad 2012-08-23 17:58:15 i Träning,

Idag vaknade maken med migrän värk, jag gick till jobbet och det tog bara någon timma innan min migrän bröt ut, vädret?!

Jag har dock medicin så det gav med sig igen men jag är lite gungig i huvudet.

Var hos sjukgymansten och där gick träningen riktigt bra :) Är så glad att jag verkar vara på väg tillbaka igen.

Det blev dock lite knäck i bröstrygg och en tejpad axel men det är vardag för mig så det är inget konstigt.

Ha en fortsatt trevlig kväll i både regn och sol......migränväder.

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-08-23 18:11:56

krya:3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela