zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Helgen.

Publicerad 2012-08-13 21:19:56 i Gnälliga tråden.,

Den här helgen vill jag helst glömma. Eller hela förra veckan också för den delen.

Länge sedan jag var så kass i kroppen och så långt ner i skiten både fysiskt och psykiskt.

Jag tappade motivationen helt när jag upptäckte hur dassig när jag var hos sjukgymnasten förra veckan, jag hade även någon skit i kroppen med feberkänsla, halsont osv.....

Hur som haver så har jag tagit mig upp igen som tur är!!

Känner mig mera motiverad idag och har tränat med sjukgymnasten och visst jag har tappat mycket men det känns som jag kommer tillbaka med hjälp av träning igen.

Bara jag finner motivationen liiiite mera.

Annars så har vi fått sålt husvagnen och varit på kräftskiva hos mamma i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela