zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Gjort massor i helgen.

Publicerad 2012-08-05 12:08:02 i Allmänt,

Igår hade jag en sådan där pysseldag, jag hade riktat in mig på en ljusstake från citygross som skulle passa jättebra hemma hos mig.
Igår hade de äntligen fått in den och jag bestämde mig för att åka och handla den.

Hem kom ett par nya stolsdynor som det var 50% på också.

Jag var tvungen att pyssla om lite så ljusstaken fick sin plats med färgglada ljus i (eftersom den är vit) och det medförde att jag fick flytta på blomman som stod där på golvet innan.

Jag "råkade" få ett reklammail från bonprix om rea på din heminredning och vipps så hade jag beställt en sak att sätta på väggen i sovrummet bredvid mina tavlor som jag köpte på GeKås i onsdags.

Visst är det härligt att pyssla om med nya saker hemma......särskilt när man köper det på rea så man inte behöver ruinera sig.

Tvättat och tvättat har jag gjort också......skulle behöva stryka men har inte alls orken att ta mig upp för trappan just nu så det får snällt vänta för jag vägrar att ta ner strykbrädan till nedervåningen för då har jag inte någon anledning att kämpa för att komma upp längre.

Lilla damen ville ha ett par baggy jeans och ville ha med mig till affären.

Inne på Jack and jones kikade vi på ...killbyxor.

Grabben som jobbade där var inte van att tjejer kom in och frågade efter sådana plagg.
Jag "råkade" bara prova ett par och jösses de satt skitsnyggt på mig.

Ut kom vi iaf med var sina par jättetuffa byxor. Ros till grabben som sprang och hämtade en storleken efter den andra till lillan.

Ibland så undrar jag hur länge man får vara modern eller när man måste tänka på vad man tar på sig. Jag vägrar att gå omkring i mina ögon tantkläder som jag inte känner mig bekväm i hur moderna de än är bara för att jag börjar samla på mig några år.

I morse vaknade jag för övrig redan kl 8 och när klockan var 11 så hade vi redan hunnit veckohandla. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela