zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Forsätting.....

Publicerad 2012-08-01 22:01:21 i Det förflutna,

Jag läser och läser beslutet från LÖF och blir mer och mer fundersam på vad det är för mäniskor som jobbar där.

Det finns flera ordentliga fel i beslutet alltså fel som handläggaren har skrivit fel fast det är rätt i journalen.

Tex så har jag fått konservativ behandling med sjukgymnastik, kortison och modiodal när man sett ett diskbråck i ryggen.
Grejen är att jag hade inte längre ont när man väl gjorde en röntgen för det hade gått närmare 1½ månad och jag har aldrig ätit kortison för diskbråck och modiodal är en medicin som man äter för man är jättetrött.

Jag får nog lusläsa vad hon har hittat på mer för konstigheter innan jag blir klar med det hela, nu ska jag allt trycka på allt som är fel.

fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela