zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Slapp mössa mmm

Publicerad 2012-04-26 20:19:23 i Allmänt,

Ja så har jag kännt mig sista veckan....håret har varit så långt så jag tänkte att jag måste snart ha mössa på mig:)

Nu är jag klippt till en snygg frisyr som jag startade förra ggn jag klippte mig....men det tar ett tag innan man den där perfekta längden.

Jag har jobbat idag och min axel den är inte bra :(

Var hos sjukgymnasten och vi kan fortfarande inte träna fullt ut eftersom axeln säger ifrån .....

Men något som är positivt är att det går fortfarande framåt....saker som inte fungerade för en månad sedan fungerar mycket bättre idag:)

Sjukg. tycker att jag är bättre sedan jag började jobba, hon märker inte stress ingen/inga bakslag i kroppen utan allting är jättebra.

I sommar har jag fått ett annat schema......8-12 varje dag under 10 veckor förutom min semester. Kan man ha det bättre, jobba men ändå vara ledig.

Kommentarer

Postat av: MyStory

Publicerad 2012-04-26 22:11:57

Så bra att det trots allt går framåt :-)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-05-03 08:46:11

Härligt att det känns bra och att det går bättre och framåt. Att sj gymn tycker att du är bättre är ju också en bra grej!



Kram M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela