zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Påsken är över för i år.

Publicerad 2012-04-10 17:18:27 i Allmänt,

Jag har njutit av påsken och att vara ledig men i morgon ska det allt bli skönt att gå tillbaka till jobbet igen.

Idag har jag spelat tennis som gick bra fast det märks så tydligt att jag behöver ha min sjukgymnastik.

Kramperna i benen har eskalerat mer och mer och mer hela helgen.

Jag har försökt att stretcha lite grann men det har inte fungerat särskilt bra.

Längtar tills jag ska till sjukgymnastiken på torsdag igen.

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2012-04-11 22:49:15

Tack för att jag och mina vildar fick komma ner och spendera påsken med er :)

Men jag håller med...

Vardag är skönt :)

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela