zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ortopedbesök

Publicerad 2012-04-03 16:25:32 i Sjukvård,

Idag har jag träffat en i mina ögon sett en väldigt kompetent och duktig ortoped.


Han gjorde massa tester och sedan bedövade han axeln för att göra samma tester igen men utan smärta.

Han konstaterade 2 fel i axeln och det ena tror/hoppas vi att han åtgärdade med en kortisoninjektion och det andra vet vi inte hur illa det är men att det troliga är operation som jag snällt talade om att jag inte vill göra mer än i absolut nödfall. Hoppas att muskeln inte har gått av iaf. Man får helt enkelt väga för och nackdelar.

Jag hade ont i min axel och i dec/jan 2010-11 så visade magnetröntgen en lätt inklämning i axeln. Läkaren då sa att det inte fanns något fel alls.....

Idag så talade läkaren om för mig att det var fel redan på den magnetröntgen men nu ville han göra en ny för att se om ngt har förändrats.

Så jag väntar på en tid så får vi se vad som händer.....nu är det vila över påsk som gäller iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela