zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Officiellt

Publicerad 2012-04-13 16:07:15 i Mitt jobb.,

Japp igår gick det ut ett mail att jag är anställd till de berörda.

Igår hade jag löneförhandling och idag skrevs papprena och på måndag startar anställningen.

Allt detta från erbjudande till start på anställning på 2 veckor och då har det varit påskhelg emellan.

Nu har jag landat i det hela och kan planera mitt jobb som jag vill göra det för innan har jag flutit runt lite utöver de andra.

Känns jättebra och få börja klättra på stegen uppåt för inte tänkte jag stå och stampa....fast jag ska skynda långsamt och jag tänker ta micropauser så fort jag får tillfälle.

Tänkte INTE göra samma misstag som jag gjort innan och vara fröken perfekt!!

Så idag är jag dödstrött och ja då ligger jag på soffan och myser under min filt och det är helt OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela