zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag har nått mitt mål.....

Publicerad 2012-04-02 17:40:36 i Mitt jobb.,

Jag hade ett mål när jag gick in i projektet och började arbetspröva. Ett delmål kanske jag ska säga.

Målet var att bli kvar i företaget även om det betydde att jag inte fick jobb på just den avdelningen jag är på.

Idag har jag blivit erbjuden jobb på just min avdelning och det fungerar super......har dock inte offentligt tackat ja ännu men det blir så.

Vet dock inte så mycket om det blir ett vik av det hela för det sa chefen faktist inte. VI får se , jag har tagit mig in och då kan man alltid flytta på sig :)

Mitt nästa mål kan jag inte påverka för det saknas en utbildning för det ännu hos oss så jag måste vänta och det är nog bra :)

Kommentarer

Postat av: Linda F.

Publicerad 2012-04-09 13:57:25

Grattis till jobbet! =) =) Vad roligt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela