zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jag är kontrollfreak

Publicerad 2012-04-23 21:26:58 i Allmänt,

Jag gjorde en budget för ngt år sedan som bara har flutit på. Tycker det är super när man inte behöver tänka så mycket när räkningar ska betalas för det ska finnas pengar varje månad.

Helt plötsligt så tyckte jag det gick åt mera bränslepengar så jag började spåna hur det ligger till.

När jag var klar så hade jag gjort en helt reviderad budget som trots allt var ungefär som den gamla vi hade :)

Så på ngt år hade det inte blivit så mycket dyrare....och räntorna lägre ;)

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2012-05-11 07:38:41

Duktig du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela