zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Hej här är jag ;)

Publicerad 2012-04-17 19:01:07 i Allmänt,

Som ni märker så har jag massor omkring mig så bloggen blir inte prioriterad.

I helgen var vi i Varberg och kikade på dotterns som spelade innebandy och så var vi nere i en butik i Falkenberg samt en tur till GeKås när vi ändå var i närheten.

Vi skulle bara åka ner på lördagen men det slutade med att vi var på plats även på söndagen och vilken match säger jag bara...ojoj vad glad jag är att vi valde att åka ner igen.

Annars så jobbar jag på och försöker att inte varva upp för mycket så jag har tom börjat med vilopaus på lunchen i ett undersökningsrum, inte det bekvämaste att ligga på en brits men det är tyst och kroppen får en chans att sträcka ut.

Idag var jag på stan och helt plötsligt så exploderade mitt rulledäck och på 30 sekunder så stod jag på fälgen :(

Tur jag inte var ensam så jag kom tillbaka till bilen och mitt tänka ärende fick bli inställt.

Nu är det vila som gäller och jobb resten av veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela