zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Gnällvarning.

Publicerad 2012-04-08 17:52:37 i Allmänt,

Nu tycker jag det räcker med ont i axeln efter besöket hos ortopeden.

Jag hade inte ont ända ner i fingrarna när jag var där men det har jag numera. Tror minsann att han lyckades sätta injektion så det stör nerven ner i armen ....

Visst för att jag har haft en mera intensiv helg än vanligt men det borde inte spela så stor roll eftersom jag verkligen tänker på axeln och armen......


Så nu har jag gnällt klart, nu är det dags att grilla med min familj och syster med familj som hälsar på oss hela helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela