zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Äntligen!!

Publicerad 2012-04-01 12:51:19 i Allmänt,

I går fick vi tummen ur och rensa ur vår källare. När vi flyttade hit så hade maken det som garage med allt vad det innebär förutom fordon.

I vintras så rann det in vatten när det regnade så in i vassen.

Nu äntligen så rensades det så dammet yrde, ja jag tittade på och maken rensade :) Känns i mina ben i dag att jag stod upp i går men även armar och fingrara är konstiga idag så nacken fick sig nog en släng också....

I morse stod kärran packad och klar, bara att hänga på bilen och köra till återvinningsstationen. Jag körde och maken fick åter igen springa med allt skräp.

Börjar vänja mig nu att det är så men i början var det tufft att sitta i bilen och vänta när han jobbade som en tok.

Nu har jag lagat en massa mat som ska in i frysen så jag slipper stå och laga mat varje dag och det gillar jag skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela