zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Vem är jag?

Publicerad 2011-11-17 15:44:19 i Allmänt,

Jag är en tjej som efter en operation i ryggen hamnande i rullstol.
Livet tog inte slut utan den tog bara en annan väg.

En väg som har gett mig nya vänner och så mycket förståelse för saker och ting som man som gående tar för givet.

Min väg har varit lång och kantig med väldigt många bakslag.
Jag kommer alltid vara beroende av min rullstol som jag är idag. Jag ser den absolut inte som ett hinder utan som ett enormt hjälpmedel som gör att jag kan få vara glad och orka göra andra saker.

Jag kommer försöka berätta mer om det i senare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela