zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Under denna tiden...

Publicerad 2011-11-21 21:18:13 i Det förflutna,

Från min operation i ryggen genom olyckan och genom operationen i nacken så har jag gått igenom ett bilköp med tillhörande anpassning i form av robot, handgas, vänstergas och en ordentlig stol som passar mig.

Bilen började brinna , den krockade och var på verkstaden i 5 veckor innan jag fick tillbaka den.

Men vad gör det.......jag klarade mig genom branden och jag överlevde utan bilen mitt i vintern precis som jag fick klara mig utan att köra efter operationen.

Genom tårar hos sjukgymnasten och massa massa bakslag i form av en kaos kropp och jag vill för mycket.

Trots detta så var jag med i ett projekt för att komma ut och jobba igen,,,,,dock kom min nackoperation i vägen så det av bröts.

När jag äntligen fick medicin mot mina kramper så kom .......

Fortsättning följer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela