zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Träning, basket och vännerna.

Publicerad 2011-11-21 19:45:35 i Allmänt,

Mitt jobb med träning fortsatte hos min underbara sjukgymnast som jag hade innan operationen.

Jag började även träna basket med en del av dem som rullar i kulvertarna på sjukhuset.

Lite kul när man helt plötsligt inser att man har en väldigt bra bollkänsla.

Det blev mycket basket och många vurpor med rullen och lika många bollar i huvudet.

Axeln började göra ont och nacken likaså men det var så roligt....

fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela