zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Tränar mycket

Publicerad 2011-11-21 21:26:56 i Träning,

Ja jag vet att jag tränar mycket. Älskar att träna och särskilt nu när jag känner att kroppen blir starkare och starkare.


Jag tränar hos min sjukgymnast 2 ggr i veckan. Är på rehab badet 1 ggn i veckan.

Rulle tränar en gång och så vill jag få in tennis minst en gång i veckan.

Japp och detta fungerar bra än så länge. Jag önskar att jag fick crawla lite också men det tar lite emot eftersom sviterna efter krocken fortfarande sitter kvar, jag känner mig inte bekväm i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela