zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Tennisen.

Publicerad 2011-11-29 11:51:46 i Träning,

Japp idag var det dags igen och träna tennis.

Har ju en del bollkänsla och det går bra. Tekniken börjar komma lite bättre när det gäller att flytta stolen.

Idag så har Anna bollat ordentligt med mig så jag fått träna denna biten. Hon märkte med en gång att jag blir frustrerad när det inte fungerar som jag vill.

Men som hon också sa. -Zanna det har bara gått framåt hela tiden och någon gång måste det gå lite sämre. Fast det gjorde det inte egentligen utan det var mer att vi avancerade spelet till en nivå som jag får kämpa för att nå.

jaja jag är nöjd och jag kan inte förstå hur 1½ timma kan försvinna som om det vore 30 minuter eller ngt.

Kul är det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela