zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Sjukgymnasten.

Publicerad 2011-11-21 21:29:18 i Träning,

Jag har en sjukgymnast som tycker om när man gör en övning som tar många muskelgrupper.

Vi tränar inte med maskiner utan det är jag en matta ,någon boll och så min gymnast.

Små rörelser som tar så många partier och som gör mig starkare och starkare.

Det som fick allting att vända var nog när jag fick min kramplösande medicin och när jag faktist bestämde mig för att jag skulle ge den här träningen en chans.

Men ska sanningen fram så hade jag 2 val. Skit i träning och fortsätt att vara totalt kass eller satsa på riktad träning och bli bättre.

jag valde det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela