zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Säljaren på Panthera ringde.

Publicerad 2011-11-25 14:31:35 i Träning,

Han frågade såklart om jag var nöjd med min tennisstol som jag köpte av honom.

Japp den är super.

Han frågade även om han får lämna ut mitt tfn nummer till en annan tjej som vill testa stolen och som skulle kommit när jag fick min men som inte dök upp.

Självklart kan han lämna mitt nummer, kan jag hjälpa någon på vägen så gör jag det, men vill jag hålla på att låna ut min stol så är svaret NEJ.

En gång och testa så räcker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela