zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Sahlgrenska.

Publicerad 2011-11-21 19:55:52 i Allmänt,

Remissen kom till rätt läkare.

Denne läkaren var en smart man, när han fick se att det var diskbråck så tog han upp mina MR bilder på en röntgenrond.

1 månad efter mitt besök hos smärtläkaren var jag på besök på neurokirurgen. Läkarna hade bestämt sig för att erbjuda mig en operation i nacken för de trodde det skulle hjälpa mig.

Oj vad snopen jag blev. Min ryggoperation ligger bara drygt ett år bakåt i tiden och den gick mindre bra. Hur skulle jag tänkta nu?!

Men jag bestämde mig medans jag satt där. Läkarna skulle inte ge sig på det om de inte trodde på det och då fick jag lita på dem kände jag.

Så en prio 2 blev det, det innebär en väntan på 6 veckor bara.

Fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela