zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Pussat och gosat syskonbarnen.

Publicerad 2011-11-25 14:28:24 i Allmänt,

Idag har jag äntligen fått krama om mina syskonbarn. Kan inte förstå hur man kan sakna barnen så mycket. De har varit på semester i 3 hela månader. Kul för den såklart.

Lilleman som idag är 9 månader hade förändrat bra mycket, han är ingen baby längre utan en liten kille :) Alla 3 har sina egna speciella sidor och jag försöker ta vara på varje barn en stund var när jag är där...även om lilleman än så länge får lite mera gos. Eller rättade sagt jag får mera gos av honom än av de större :)

Tur vi har stora barn så vi kan få uppskatta småbarn igen annars hade det nog inte varit så mysigt om vi själva också hade småbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela