zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Operation 18 maj.

Publicerad 2011-11-21 20:00:35 i Allmänt,

jag rullas ner till operation 08.50

Hinner säga hej till en operationssköterska och till narkosläkaren/sköterksa och sedan sover jag.

Vaknar nästa gång ungefär vid 3 på eftermiddagen.

Jag hade talat om för läkaren om min oro och min störta oro var att armarna inte skulle fungera. Mycket denna tanke eftersom benen inte fungerade efter min rygg operation.

Läkaren kom till mig framåt kvällen och frågar om jag kan röra på armarna, yrvaket så viftar jag med bägga armarna och fingrarna och läkaren bra ler åt mig.

Detta är det enda jag kommer ihåg från hela den 18 maj.

jag låg kvar på uppvaket till morgonen den 19 maj och det kändes riktigt bra att vara så övervakad.

fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela