zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Olyckan som inte fick hända.

Publicerad 2011-11-21 19:39:39 i Allmänt,

För länge sedan började jag simma, Jag älskar att ligga i bassängen och crawla.

Den 7 mars exakt en vecka efter jag blev utskriven från rehab hände det som inte får hända.

Jag låg ensam i en bana, en killa hoppar i utan att säga något. Vi kommer crawlande från var sitt håll och smällen var ett faktum.

Jag ådrog mig 2 ordentliga diskbråck i nacken som låg och tryckte på ryggmärgen och på nerverna ut i armarna.

Dock gör man inget åt det om det inte är ännu värre.


Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela