zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

minst 8 veckor vila, återbesök hos neurokirurgen.

Publicerad 2011-11-21 20:45:36 i Det förflutna,

Hela sommaren kommer att bara försvinna insåg jag iom operationen. 5-6 veckor utan att få köra bil. 8-10 veckor utan att lyfta eller göra så stora saker.

Med facit i hand så har allting gått mycket bättre än väntat förutom en sak. jag kunde inte svälja något förutom vatten och detta satt i flera veckor. Efter 3-4 månader kunde jag nog säga att jag kan svälja utan problem.

Inget man brukar få så illa men jag var väl tvungen att få något negativt när allt annat gått bättre än förväntat:)

Så besök hos dietist med div hjälp av mat jag kunde äta och lite näringsdrycker så jag inte skulle tyna bort.

Efter 10 veckor hade jag ett återbesök hos läkaren som gjorde operationen. Det var med glädle från mig som jag kunde tala om att smärtan varit borta sedan dagen jag genomgick operationen. man brukar inte känna av detta förrän efter ett par veckor. Men så är jag udda också :)

fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela