zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Målet med bloggandet.

Publicerad 2011-11-22 18:28:37 i Allmänt,

Jag hade en tanke när jag döpte min blogg.

Jag har gått igenom mycket saker och min dröm är att få jobba med dessa saker som jag har lärt mig under åren som gått.

Jag vill så gärna kunna hjälpa andra mäniskor som inte orkar ta tag i vissa saker som ansökningar, omprövningar, överklagande sådana där jobbiga saker. Särskilt jobbiga när man redan är på botten och krälar.

Det finns massor man kan hjälpa till med.

Tänk att få en tjänst någonstans som tillhandahåller detta kostnadsfritt.

Det får inte kosta pengar för redan sjuka har inte pengar att betala saker och ting med som det ser ut i dag.

Ja jag ska försöka att med tiden skriva ner hur mitt liv sett ut och vad jag har gjort för att komma dit jag har kommit, utan hjälp!

Kommentarer

Postat av: MyStory

Publicerad 2011-11-26 16:42:02

Det är inga små ambitioner du har :-) Lycka till med ditt bloggande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela