zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Kroppen är stressad

Publicerad 2011-11-30 16:59:44 i Gnälliga tråden.,

Jag har lyckats länge nu att vara sådär avslappad och lugn, tagit allting med ro.

Stor skillnad jämfört med ett år sedan.

Men sedan några dagar tillbaka så är kroppen stressad och jag ilsknar till väldigt lätt och gör allting fort...igen!! och jag vet inte varför.

Kan inte sätta fingret på vad som är fel men det liksom kryper i kroppen.

Börjar tro att det var incidentetn med den jäkla tanten på badet som körde i gång det hela i kombination med att jag helt enkelt har gjort för mycket saker.

Tom när det gäller tennisen så märkte Anna att jag var frustrerad när det inte gick som jag ville, har jag börjat sätta lite höga krav på mig själv igen för att jag mår bättre och har känt att jag klarar med och mer?

Kanske är det så men nu drar jag i nödbromsen och är glad att jag inte kommit igång med jobbet ännu.

Tror att jag har verktygen för att komma tillbaka i lugnet, men det tar ett litet tag såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela