zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Jaha dags att göra lite lättare saker idag.

Publicerad 2011-11-24 19:49:08 i Träning,

Idag är en sådan dag när benen inte fungerar så bra.

Tränade hos sjukgymansten och det gick inget vidare bra. Jag har äntligen lärt mig att visst så här är det idag och det är ingen idé att bli stressad över det . En knallblå fot och ingen vidare funktion då är det ingen ide att göra massor. Däremot måste man träna lite även om det är en sämre dag, bättre att anpassa än att hoppa över. Men så har jag en supergymnast som gör det som är rätt på rätt dag med mig.

Nu är det sjukgymnasten som är förvånad över att jag kan ta det med ro men ändå glad att jag har kommit så långt.

Tränade rulleträning på sjukhuset med kompisarna och det gick väl sådär. Har iof sagt till mig själv på skarpen att det är en social promenad när jag är där och rullar.
Förut så körde jag mellan 7-10 km i högt tempo...men för vem gjorde jag det?! Inte för min kropps bästa iaf.

Jag har lärt mig så mycket om  mig själv.

Önskar man hade facit från början, men å andra sidan hade jag inte lyssnat på facit heller. jag är den typen som måste gå den långa jobbiga vägen för att förstå mitt eget bästa säger sjukgymnasten.

Hon har så rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela