zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Hemgång dagen efter.

Publicerad 2011-11-21 20:41:02 i Allmänt,

Jag mådde så bra enligt läkaren. (han visste inte att jag inte hade ätit alls för svälja kunde jag inte alls)

På morgonen när jag fick komma ut sängen så ställde jag mig på benen och jösses jag var så rak, så stadig. Helt otroligt.

Sjukgymnasten kom och hälsade på mig och axeln kunde jag röra!!!! Helt otroligt och jag hade inte ont heller.

Nu fick jag valet, åk till ditt hemsjukhus eller du får åka hem om du vill.

Valet var inte svårt, jag åkte hem.

Låter lite konstigt att man har genomgått en stor steloperation i nacken och kan åka hem dagen efter.

fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela