zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Försöker att inte vara gnällig.

Publicerad 2011-11-23 12:18:03 i Träning,

Men idag blev det bara för mycket.

Jag tränar på rehabbadet en gång i veckan. har i mitt program att jag ska starta med 10 minuters crawl som uppvärmning. Det finns en jeetstråle som jag simmar emot.

En "tant" står där och får massage i denna strålen och trots att sjukgymnasten tar fram skylten att det (ska) pågå simträning så hävdar hon att hon behöver massage i 5 minuter. Ingen fara men det är 5 minuter av MIN träningstid.

Denna damen har stått där förut och hon har även klagat på att jag simmar i bassängen men jag har valt att inte lyssna för hon säger inget till mig personligen. Tanten står där i hela 45 minuter mer eller mindre hela tiden så jag undrar om hon tror hon är på massage eller om hon är där för att  träna och förpesta luften för alla doftkänslig som hon stinker.

Men som sagt idag kunde jag inte vara tyst längre, sjukgymnasten försökte fråga mig om jag kunde värma upp på ngt annat sätt men varför ska jag förstöra ngt som fungerar för mig och min kropp. Nej du lilla tant en gång till och jag lovat att ställa till en scen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela