zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Dagen innan operation 17 maj.

Publicerad 2011-11-21 19:59:33 i Allmänt,

Idag är en stor och skräckfylld dag.

jag skrivs in på neurokirurgen på Sahlgrenska. Blodtrycken är åt pipsvängen totalt. jag som har ganska långt tryck i vanliga fall.

Dagen går med prover, narkosläkre, sköterkor osv......

Träffar så till sist läkaren som ska göra min operation.
Fick ett bra och lugn intryck av honom. Försökte försäkra mig om operationen sökert blir av eftersom det är en akutvårdsavdelning så kan den lika gärna ställas in.

Nej du är först i morgon och klockan är över 18 så det borde inte blir något problem.

han går så igenom kroppen och konstaterar att jag är kaputt i benen...han lovar ingenting när det gäller benen men hoppas såklart att nacken och armen ska bli bra.

Pust kände jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela