zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Ännu en ny rullstol.

Publicerad 2011-11-21 21:14:40 i Hjälpmedel,

Jag var med min arbetsterapeut och kikade på arbetsstolar till köket. Av en händelse så frågade jag om en smalare mauell rullstol. Kvinnan som vi träffade var väldigt hjälpsam.

Kvickt försvann hon ut och var tillbaka lika snabbt igen med en smalare stol!!

Nu fick jag chansen att prova en storlek mindre än den jag hade och den passade perfekt :)

Så det blev beställt en ny rullstol en sådan som jag hade men den var mera lätt tippad.

Ibland ska man allt ha tur:)

4 veckor tog det och så var den fina stolen min :)

fortsättning följer.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela