zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Aj mina tår.

Publicerad 2011-11-29 20:37:09 i Gnälliga tråden.,

Sedan sådär 2 veckor så har min lill och ringtå på högerfoten fått någon slags kramp.

Det gör egentligen inte ont men tårna drar sig inåt/under de andra tårna och jag känner hur nerven är påverkad.

Tycker nog att jag har nog med problem med nerverna till fötter/ben.

Min neurolog skulle ringa mig idag och nej dygnet är inte slut så han kan fortfarande ringa :) Så är det med privatläkare. De har inga normala arbetstider.

Vi får se när jag får något rätsida på problemet, OM jag får det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela