zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Träning är medicin för mig

Publicerad 2011-12-08 17:01:16 i Träning,

Japp så enkelt är det.

Har haft jätteont i min vänstra axel ett par dagar. I går på tennisträningen så sträckte jag högersidan av skuldran/axeln så jag har sovit som en kratta i natt.

Vad hände i dag då? Jag tränade hos sjukgymnasten för jag nästan vägrar att offra min träningstid för behandlingar.

När vi var klara så var jag så mycket bättre i mina axlar.

Vi konstaterade snabbt att min kropp mår skit när jag inte tränar som jag brukar.

Har aldrig gått ifrån sjukgymnasten med smärta däremot har jag varit väldigt trött och stapplig men det är en helt annan sak.

Vi har också konstaterat att många saker/rörelser klarar jag av att göra när jag kan ha 150% focus på det jag gör men det skulle aldrig fungera i vardagen när det är så mycket annat som stör.

Men vetskapen om att det GÅR räcker för mig :)

Nu väntar julkonsert med Magnus Carlsson i kyrkan med bästa Lena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela