zannainspirerar

Mitt liv tog inte slut, de valde bara en annan väg.

Tränat med ökad medicin

Publicerad 2011-12-01 16:21:22 i Träning,

jag känner mig som är knarkare när jag sitter och delar mina kaplsar med medicin för att få ut en mindre dos.

Tur man har koll på det man gör.

Idag var första gången jag tränade med medicin i kroppen och man kan säga att det märktes. Spastiska muskler är hårda så man kan använda dem och utan detta så är jag vinglig och tung i armar och ben.

Träningen gick bra trots allt men när jag skulle gå mina få steg till rullen efteråt som brukar gå bra så märkes det väldigt tydlig skillnad.

Men jag mår bra, jag kan träna och vi höjer ribban hela tiden.

Jag längtar verkligen till varje träningstillfälle .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zanna

En glad kvinna i sina bästa år :) Tar tag i saker som kommer ivägen och hoppas kunna inspirera andra att aldrig ge upp.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela